donderdag 13 maart 2014

Baker Street

Rond 10 uur ben ik weg gegaan naar the underground van Paddington station.
Daar was een cache die ik snel gevonden heb.
Toen ging ik verder en nam de metro naar Baker Street.
Toen ik daar aan kwam, was links Madame Tussaud.
Er stond een hele lange rij en daarom ben ik naar Regent's park gegaan.
Toen ik daar aankwam, was er een hele mooie poort waar ik rond ging kijken.


Er waren een paar mooie standbeelden.



Ik zag een mooie boom die al vroeg aan het bloeien was.

 
Toen ik bij de waterval met een mooi uitzicht kwam, wilde ik er een foto maken, maar helaas werkte mijn fototoestel niet meer.
Het is zeer vervelend als je in een ander land bent en je fototoestel dan niet meer werkt.
's Avonds ben ik naar het theater van The Lion King gegaan om daar op Paul en Jolande te wachten.
Toen ze er waren gingen we naar een restaurant toe.
Rond half 7 ben ik naar The Lion King gegaan.
Die wilt ik al zó lang zien.
Hij was prachtig.
Ik heb daar natuurlijk een sleutelhanger gekocht.


Na de voorstelling kwamen Paul en Jolande me ophalen en hebben we  nog buiten rond gekeken.
Toen werkte mijn fototoestel wel.
Het lijkt erop dat ik overdag geen foto kan maken en 's avonds wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten