maandag 17 maart 2014

Madame Tussaud

Maandag ging ik mijn trollykoffer in pakken, daarna heb ik die bij Jolande en Paul afgezet.
Ik kreeg het kleine fototoestel van Jolande mee en zij kreeg mijn fototoestel.
Rond 9 uur ging ik met de metro naar Baker Street toe.
Daar heb ik een ansichtkaart gekocht van Londen.
 

Toen ben ik in de rij gaan staan voor Madame Tussaud.
Het was een zeer lange rij, wat later was het zelfs een behoorlijk lange rij, omdat er veel mensen naar toe willen gaan.
Toen ik binnen was heb ik een boek gekocht.


Je kwam eerst langs Party.
Ik zag George Clooney, Patrick Stewart, Johnny Depp en Morgan Freeman.





Als tweede kwam Bollywood, maar daar kende ik niemand van dus ben ik maar verder gelopen.
Ik kwam uit bij films.
Daar waren Charlie Chaplin, E.T, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Jackie Chan, Shrek, Tinkerbell , Daniel Craig, Judi Dench en Robin Williams.












Vervolgens kwam ik bij de muziek terrecht.
Daar heb ik Michael Jackson en Elvis Presley gezien en ook Madonna.


Het is erg groot en het was erg leuk om eens een keertje te zien.
Toen heb ik wat caches gezocht en wat rond gekeken.
Rond half 5 ben ik eventjes naar Starbucks gegaan voor worteltaart en frappuccino mokka.


Toen was het de hoogste tijd om naar King Cross station te gaan.
Daar heb ik het wagentje van Harry Potter gezien.


Toen Paul en Jolande er waren gingen we ergens avond eten.
Het was kant en klaar Chinees eten.
Erg gemakkelijk als je een trein moet halen.
Rond 8 uur gingen we met de trein weer naar huis.

1 opmerking:

  1. Ik vind het knap hoor, dat je helemaal alleen zo door Londen struint!!! ik vind die beelden bij madame Tussaud eng.....het is net alsof ze zo kunnen gaan bewegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen